T-MEGA SOLUTIONS

T-MEGA SOLUTIONS

Isnin, 13 Mac 2017

5 perkara yang anda perlu tahu tentang BLACKOUT MAHOGANY.


5 perkara yang anda perlu tahu tentang BLACKOUT MAHOGANY.


1. Wangian ini gunakan dominant note haruman kayu, dari bauan cendana merah yang didapatkan dari India. Cendana dari India adalah kayu cendana yang langka dalam pasaran, kerana pokok cendana mereka adalah pokok tua.

2. Aroma Blackout Mahogany tidak terhad kepada bauan kayu sahaja, malah turut hadir bersama wangian manis dan segar, kerana turut diperkaya dengan aroma citrus dan madu.

3. Blackout Mahogany termasuk dalam keluarga Luxury Edition, kerana bahan mentahnya terhad dalam pasaran dan harga bahan mentahnya pula sangat tinggi. Hanya orang yang fahami nilai aromanya yang akan menghargai.

4. Aroma kayu cendana, boleh meransang otak untuk lebih ligat. Tidak cukup dengan itu, ransangan pada otak juga turut mengasah memori lebih tajam dan menggalakkan emosi yang lebih baik.

5. Aroma kayu cendana atau sandalwood, dikaitkab dengan aroma mistik dan selalunya digunakan dalam proses meditasi, bersuluk dan solat, untuk membantu fokus dan khusyuk.

Wangian, jangan kita terhadkan sebagai untuk menutup bau badan sahaja. Aroma juga boleh menjadi medium terapi, untuk membantu kita menambah fokus, mengurangkan stress, merawat masalah keresahan dan sebagainya.

Sama macam Blackout Mahogany la.. Sebab tu ia termasuk dalam keluarga luxury edition.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan